Windows 2000 a działanie na partycjach

Autor: Tomasz Ratajczak (ratajczak_at_dobrypasterz.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 20:50:28 MET

Witam!

Mam problem, z którym nie mogę sobie poradzić - a mianowicie:

Przed instalacją Windows'a 2000 server ukryłem dwie partycje FAT32.

Teraz w żaden sposób nie potrafię ich odkryć, czy to z poziomu Windowsa
2000, Windowsa 98, czy DOSa.

Potrzebuję jakiegoś programu, najlepiej darmowego, który rozwiąże ten
problem.

Nie jest to sprawą łatwą, bo Windows 2000 ma swoje zabezpieczenia, które
uniemożliwiają jakiekolwiek działania na partycjach.

Dla przykładu - Partition Magic 6.0 nie daje sobie też z tym rady - zawsze
wyświetla mi komunikat, że na dysku jest zainstalowany Windows 2000 i nie
można wykonywać żadnych operacji dyskowych.

Bardzo proszę o pomoc.

Z góry dziękuję

Tomasz Ratajczak