Re: Co do Durona

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 18:46:09 MET

Niejaki(a) GLide <glide_at_kreacja.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):
> Wazne ze nie topowa :)

ale roznica to jest max 5% w stosunq do topowych :P

> Ale ma byc przeciez max wydajnie. Poza tym na PCshitcie nie
> popodkrecasz sobie za bardzo ;-)

ano wiem, ze na pcshisie to raczej nie ;P ale za to roznica 2-4% miedzy
msi a asusuem to jest CIUT za malo, by dodawac do plyty 200zl... mowa o
k7 master vs. a7m266 ;)

> Nawet przy tych samych komponentach na roznych plytach wyniki
> podkrecania FSB moga byc rozne. Na tym polu Asus wypada topowo.

chyba, ze jakis dziwny model :P

> No - male niedomowienie jakos tak caly czas mialem na mysli tego
> nieszczesnego A7v133

czemu nieszczesnego? :>

> Widac w starszych modelach roznice cenowe sie troche zacieraja.

chociaz ja i tak bym wybral MSI ;)

> Moment czym rozni sie le. (jak skoncze pisac to sie wybiore na
> wycieczke na stronke MSI teraz jestem off-line).

roznica - hmmm... po pierwsze inny typ laminatu - czerwona, max. mnoznik
to 15x (ostatnio taki byl ;> ). coz jeszcze? jest ogolnie ciutke
wydajniejsza i hmmm... po prostu ja lubie :))

> Gdybym na AMD przesiadl sie od razu pewnie siedzialbym teraz i wieszal
> psy na Abicie :-)

e tam, dupa ;) kt7 i kg7 sa bezproblemowo IMHO :) najczesciej :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________txt by: Telekomunikacja Polska S.A._______________|