Re: jaki procesor mozna zalozyc do plyty na ktorej jest amd k6?

Autor: Krzysztof Oledzki (ole_at_WytnijTo.hoth.jmg.com.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 17:58:22 MET

Borzoj <borzoj_at_pingu.ii.uj.edu.pl> wrote:
> no wlasnie. mam taka plyte i nie wiem jak sie to gniazdo procesora nazywa.
Zapewne SuperSocket7 :) Z tym ze mozliwe ze masz plyte tylko
na Socket7 (66 MHz a nie 100)

> chce sobie kupic na gieldzie najlepsze co sie do tej plyty da zalozyc.
> wydaje mi sie ze da sie tam procka 500 mhz wcisnac, tylko co tam bedzie
> pasowalo? tylko k6? k6 2?
Wszytsko co jest na SS7 :) Czyli K6-2 i K6-III o ile uda CI sie takie kupic.

> dodatkowe pytanie - ile taki procek moze kosztowac i czy waszym zdaniem
> warto?
To zalezy co masz i co chcesz osignac. Na pewno wymiana powiedzy
PMMX200 na K6-500 znacznie przyspieszy wszytskop i da maszynie
wyraznego kopa. Jednak do wydajnosci durona 700 bedzie mu nadal daleko.

Aha, jeszcze jedno K6-2 i III dzialaja na dosc niskim napieciu 2.4 lub 2.2V.
Nie wszystkie plyty glowne poazwlaja na ustawienie czegos takiego.
A w ogole to co to jest za plyta?

Pozdrawiam,

                                Krzysztof Oledzki

--