jaki procesor mozna zalozyc do plyty na ktorej jest amd k6?

Autor: Borzoj (borzoj_at_pingu.ii.uj.edu.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 16:10:03 MET

no wlasnie. mam taka plyte i nie wiem jak sie to gniazdo procesora nazywa.
chce sobie kupic na gieldzie najlepsze co sie do tej plyty da zalozyc.
wydaje mi sie ze da sie tam procka 500 mhz wcisnac, tylko co tam bedzie
pasowalo? tylko k6? k6 2?
dodatkowe pytanie - ile taki procek moze kosztowac i czy waszym zdaniem
warto?

pozdrowka
borzoj
This will be your new motto: dance like it hurts, love like you need money,
work when pepole are watching.
Dogbert