Re: Dużo pamieci RAM a OS

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 18:09:17 MET

Slawo zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> ograniczenie wielkości obsługiwanej pamięci w systemach operacyjnych
> Win98se/Me/2000/NT4/XP.

Wszystko co bazuje na 9x z tego co zauwazylem po dodaniu czegokolwiek powyzej 256 zwalnia
zamiast przyspieszac. Osiolkowi w zloby dano i chyba nie wie z ktorego skorzystac ;) Natomiast
pod W2K czy NT 4 nie ma zadnych problemow (wiec pod XP powinno byc taksamo). Na N4 server
spokojnie smiga 1 GB RAMu i wyglada mi to w moim przypadku na sensowna wielkosc. Szczerze
mowiac nie wiem czym chcesz te 2 GB zapchac ;) No chyba ze jakis sliczny dwuprocesorowy
serwer SQL z obciazeniem tysiecy uzyszkodnikow ;)

--
 [marek.pierog]  mailto:usenet_at_marcoos.net
 otwarte --> http://providers.pl <--