Odp: Tuner Tv - z czym to sie je

Autor: Bogusław Witkowski (b_witkowski_at_go2.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 15:39:29 MET

Użytkownik Rotary <rotary123_at_box43.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9rov7m$p89$1_at_news.tpi.pl...
> Raczej Aver, drogi ale dobry.

> To zamiast orginalnego softu użyj Borga , zdecydowanie najlepszy program
do
> oglądania i słuchania

> System kodowania dzwieku stereo - cyfrowy. W Polse jest to standard.
> Wiekszość programów stereo powinna tak być zakodowana. Chocią zdażają się
> kablówki w których nadają jeszcze w A2 - to analogowy system stereo.

> Co to znaczy ok? Według mnie do zastosowań amatorskich wystarczy.

> Canal tak np. Borg ma taką mozliwość.

> nawzajem
>
> Rotary

Hmmmm...
A ja ostatnio wyczytałem, że Nicam który jest w układach Avera nie jest
takim icamem jaki jest standardem w Polsce tylko w Japonii, czy gdzieś..
Także z Avera nie będziesz prawdopodobnie miał stereo. Podobno ProAbit
przerabia Avery na polski Nicam za (bagatela) 180 zł..

Pozdrawiam.
B.