Re: Tuner Tv - z czym to sie je

Autor: Rotary (rotary123_at_box43.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 15:44:06 MET

> Ktory tuner mozecie polecic - nie chodzi mi o jakies dane techniczne ale o
> ogolna 'przyjaznosc' do uzytkownika.
Raczej Aver, drogi ale dobry.

> Chcialbym czasami poogladac tv i posluchac radyjka
To zamiast orginalnego softu użyj Borga , zdecydowanie najlepszy program do
oglądania i słuchania

> Co to jest NICAM?
System kodowania dzwieku stereo - cyfrowy. W Polse jest to standard.
Wiekszość programów stereo powinna tak być zakodowana. Chocią zdażają się
kablówki w których nadają jeszcze w A2 - to analogowy system stereo.

> Czy jakosc nagrywanych mp3 lub avi bedzie ok?
Co to znaczy ok? Według mnie do zastosowań amatorskich wystarczy.

> Czy bede mogl odkodowywac jakies canal czy wizje czy polsat?
Canal tak np. Borg ma taką mozliwość.

> pozdrawiam
nawzajem

Rotary