Re: Czy winda pojdzie z 1,5 GB RAM?

Autor: Roger (roger7_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 09:49:58 MET

> 1. Nie jestem pewien, ale zdaje sie ze Microsoft w specyfikacji Win98
> nie supportuje pow. 512 MB, wiec zachowania są blizej nieokreslone.

Nie.
Dla Windows 98 i ME znajdujemy takie o to zdanie w MSDN
"...Windows Me and Windows 98 are not designed to handle more than 1 GB of
RAM.
More than 1 GB can lead to potential system instability..."
A dalej "...This behavior is by design..." :)

Natomiast powyzej 512 MB moga sie pojawic problemy z Vcache (szczegolnie
jesli sie uzywa karty na AGP).
Dlatego zalecane jest wtedy skonfigurowanie tak Vcache (recznie za pomoca
MaxFileCache)
aby uzywal max. 512 MB...
albo ograniczenie uzywanej pamieci (za pomoca MaxPhysPage) do 512 MB ...:)

--
Roger