Re: Czy winda pojdzie z 1,5 GB RAM?

Autor: Yablon (yablon_at_wasko.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 09:14:00 MET

Wagus napisał(a):
> Test z logiki? :-]

a Winda zachowuje sie logicznie?

> Dobra: zakładając, że cały hardware jest sprawny, Win98 zainstalowany i
> skonfigurowany poprawnie - czy wtedy 512MB może powodować problemy, których
> nie byłoby w przypadku 256MB? (poza problemami z kompatybilnością 2 modułów
> pamięci)

1. Nie jestem pewien, ale zdaje sie ze Microsoft w specyfikacji Win98
nie supportuje pow. 512 MB, wiec zachowania są blizej nieokreslone.

2. Duzo moze zalezec od hardware (plyty gł. - firmy, modelu) i softu.
Moze sie wykrzaczac na jakims konkretnym programie, albo przy
pecyficznych warunkach (np. proba wykorzystania wiekszej ilosci pamieci)

3. Slyszalem od kolegow ze maja problemy z pamiecia przy 512 MB, ale
trafiali sie i tacy, ktorym dzialalo, pytanie czy wykorzystywali te
pamiec.

Pozdrawiam Yablon