HELP ! Nowy HDD Maxtor i od razu kłopoty...!

Autor: Cubol (cubol_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 09:31:20 MET

Czesc wszystkim.

Ludziska pomóżcie ! Kupiłem właśnie nowego Maxtora Dimonda D740X 20GB 7200
Ultra ATA 100 i chyba od razu mi padł, bo nie wiem co jest grane...

Ale po kolei....

Założyłem sobie 3 partycje FAT32 FDISKIEM ( podst. 10GB i rozszerzona 10 GB
z dyskami log. 9GB i 1 GB). Wszytko wyglądało w porządku, ale jak odpaliłem
ponownie kompa to mi nie widzi tej ostatniej partycji, a próba uruchomienia
fdiska wywala komunikat "Błąd odczytu dysku stałego".

I co robić ?!?! Przecież to nowy dysk ! Czy to znaczy że jest walnięty czy
fdisk coś popierniczył ? Pomóżcie jeśli wiecie co z tym z zrobić.

Mój komp: Celeron 566, płyta DFI VIA 693A/596B PC133, 128 MB RAM

Z góry dzięki za wszelką pomoc, bo jestem zdesperowany.

Pozdr

Cubol