Jaki modem zewnętrzny?

Autor: Adam Stawiszyński (Adam_Stawiszynski_at_poczta.fm)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 09:25:00 MET

Cześć.
    Chciałem zakupić modem zewnętrzny. Bardzo ważną dla mnie funkcją jest
możliwość odbierania faxów przy wyłączonym komputerze. Czy wszystkie
zewnętrzne modemy mają taką możliwość? Szczerze mówiąc przy żadnym teście
nie widziałem informacji na ten temat, więc możliwości są dwie: albo jest to
oczywiste, że taka funkcja jest, albo modemów dających taką możliwość jest
jak na lekarstwo.
    Przymierzyłem się wstępnie do Asmax'a Mustanga. Czy to dobry wybór?

Pozdrawiam

Adam.