Re: Jaki napęd CD ROM wybrać ?

Autor: amulet (amulet_at_interia.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 08:58:56 MET

Użytkownik "Devro" <rhotax_at_NOSPAMtenbit.pl> napisał w wiadomości

> "JaceK" <pcjack_at_polbox.com> wrote in message

> Eeeeee. Ja mam Samsunga 32x od juz jakiegos roku albo i 1.5 i nigdy nie
było
> problemow. czyta bardzo porysowane plytki itd...
> Niewiem o jaka wpadke biega?
>

> --
> Pozdrawiam
> Devro
Samsung 32 x jak i Lg 32 byly w tamtym czasie BARDZO ! UDANA ! seria ! to
byly wtedy najlepsze napedy ja sam w tedy sie zastanawialem czy wziasc
Samsunga czy Lg ale kupilem Lg. Lg 32x dzialalo mi 1 rok czasu bez zadnych
problemow, potem sprzedalem naped koledze i jemu tez chodzil rok czasu a
potem go chyba sprzedal.