Re: Jaki napęd CD ROM wybrać ?

Autor: plachecki_at_post.pl
Data: Tue 30 Oct 2001 - 21:40:41 MET

| Witam
|
| Składam właśnie PC-ta i zastanawiam się nad wyborem jakiegoś dobrego napędu CD
| ROM. Proszę doradźcie co wybrać i dlaczego.
|
| Pozdrawiam
| Morfeusz

chłopie bierz teac 540e i po problemie - ja mam takiego od miesiaca i juz nigdy nie bede miał innego, no chyba ze nowszego teaca, a tak bez emocji to po prostu kupujesz 40x i masz predkosci w przediale 17x (na starcie) do 39,59x (pod koniec płyty) - sprawdzone empirycznie, poza tym nie telepie komputerem i najszybciej z wszystkich dostepnych na rynku czyta cdrw

cena 179 netto w hurcie