Re: która Geforce3

Autor: Devro (rhotax_at_NOSPAMtenbit.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 01:11:24 MET

"BossMan" <b0ssman_at_skrzynka.pl> wrote in message
> nie no, nie tylko
> normalne do grania tez ma
> tyle ze drogie, ale jakosc grafiki podobno zajeb..

> true, true.. :)
>
> pozdrawiam
> BossMan
> --

NO ja mam Elsa Gladiac Gforce2 GTS 32DDR (niestety bez TV out :( ) i
faktycznie jestem bardzo zadowolony!
Co prawda ja nie męczę jej grami, tylko grafiką, ale jak kiedyś
sprawdzaliśmy z kolegą to Counter Strike 1.3 (mod pod Half-life - gra :) )
to na rozdzielczości 1280/960 i przy 20 graczach naprawdę nie widzialem, by
co kolwiek zwalnialo. TO wszystko w oknie windowsa (podobno bardziej obciąża
system). Na renderingu w Max-ie troszkę mogło by być lepiej, ale to przecież
nie Silikon :)

--
Pozdrawiam
Devro