Re: DVD a TV-Out

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 01:15:06 MET

On Tue, 30 Oct 2001 10:06:00 +0100, "Raffa" <rafalw_at_interia.pl> wrote:

>Witam, planuje zakup odtwarzacza DVD (wiem wiem TOSHIBA najlepsza a LG
>najpopularniejsze)
>chodz io to czy film'y DVD da się puścić przez TV-Out katry graficznej
>(GF 2MX) czy będą jazdy z tym (jakiś zabezpieczenia) czy tylko sprawa
>dobranego softu do odtwarzacza ???
>a moze zamiast GF ATi RADEON VE ???? (3D gry mnie nie obchodzą)

niestety moga byc problemy
kup jakies dvd ktore jest region free lub jakies do ktorego mozeszz
znalezc " zmodyfikowane firmware" jezeli planujesz ogladac duzo
filmow z roznych regionow to musisz pamietac ze wiekszosc dvd pozwala
na zmiane regionow tylko kilka razy (np toshiby tylko 5 razy) i sie
blokuja na ostatnim regionie, wiec jesli chcesz ogladac filmy
europejskie i z stanow to sprawdz dokladnie co kupujesz
jedyne zabezpieczenia w sofcie jakie praktycznie wystepuja na rynku
to macrovision, ale te z reguly daja sie obejsc