Re: sb awe 64 gold

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 02:29:24 MET

wujek wrote:

> mam problem po wsadzeniu ww karty na isa i wyłączniu AC'97 nie mogę
> jednocześnie grać (project IGI, Q3) i słuchać mp3 (albo jedno albo drugie).
> czyżby jakieś ustawienia w biosie czy po prostu tak ma być :(?

Imienniku ". : : Krzysztof : : ." śpisz już? Czemu jeszcze nie widzę
NTG???

Wracając do tematu -> znam dwa wyjścia:
 1) Zmień system - jedyne na którym udało mi się uzyskać bez bólu
odtwarzanie dźwięku z dwóch źródeł to Win3.xx lub WinNT (czyli żaden
9x ;-(
 2) Zmień plugin wyjścia w WinAmp - jeżeli OUT_DS nie zadziała, to na pewno
zadziała "AWEamp_by_Yilard" (a może to jest "SoftAmp_VirtualSound"?)
puszcza on dźwięki z WinAMPa po bankach MIDI, więc WAVe jest wolny ;-)
(Warunek: co najmniej 2MB RAMu na AWEku, czyli gold się nadaje ;-)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|