Re: Podkręcanie leciwego K6-2

Autor: BossMan (b0ssman_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 00:06:09 MET

> Gdzieś w sieci widziałem zdjęcie proca ze zdjętą blachą
> tylko nie pamiętam jak bardzo był podkręcony.
kruca tez sie dalem zlapac na to zdjecie :)))
dopadlem zyletki i z drzacymi rekoma odcialem dekiel
(jest przyklejony na podobnych nozkach jakie maja obecne
durony/athlony)
ale jak pisze gdzies ponizej nie oplacilo sie to zupelnie...

> Z 500 na 550 to w sumie niewiele
nie chce kusic ;) ale w seti mialem jednak te kilka procent zysku :)

> AMD mocno się grzeją, więc jeśli go jeszcze podkręce to być może
> blacha będzie istotną przeszkodą w odprowadzaniu ciepła - stąd moje
pytanie
nie bedzie, blacha znacznie lepiej wg mnie rozprasza cieplo (na wiekszej
powierzchni)

pozdrawiam
BossMan