Re: Podkręcanie leciwego K6-2

Autor: Piotrek (Pmatej_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 20:57:19 MET

Żadna ludzka pomysłowość.
Gdzieś w sieci widziałem zdjęcie proca ze zdjętą blachą
tylko nie pamiętam jak bardzo był podkręcony.

Z 500 na 550 to w sumie niewiele, ale z drugiej strony z tego co wiem
AMD mocno się grzeją, więc jeśli go jeszcze podkręce to być może
blacha będzie istotną przeszkodą w odprowadzaniu ciepła - stąd moje pytanie
Pozdrawiam
Piotrek