Re: KT7A

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Wed 03 Oct 2001 - 18:25:01 MET DST

Użytkownik Piotr Traczykowski <ptracz_at_ippt.gov.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9pbrh0$pcl$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> chcialbym sie dowiedziec czy Kt7A (abit) bedzie chodzila bez problemu z
> nowymi duronami (morgany te z SSE) i Athlonami (tez te z SSE). Czy
> wykorzystam SSE ? Czy tez ta plyta potraktuje ten proc jako normalnego
> durona/athlona ? Pisalem do abita ale nic mi jeszcze nie odpisali.

Na KT7A odpali się, będzie też dopałka z hardware prefetch'u
tylko będzie widziny jak zwykły Duron/Athlon.
(widziałem dwie recenzje z Athlon'em XP i KT7A
-wcięło mi gdzieś linki-jedna chyba na Aceshardware)

SSE to jest tylko kwestia biosu, wyczekuj aż się pojawi
ten właściwy (ostatnio wyszedł 4A).
Opis wprowadzonych nowości + bios powinien być
na ftp://ftp.veracomp.com.pl lub www.abit.com.tw

Sam go sobie musze ściągnąć (mam 3R) ale na mojej starej KT7
(kt133) "Morgan" chyba nie będzie działał bo już od dawna słyszałem
plotki że z kt133 nie pójdzie nowe jądro Palomino.

Jeżeli komuś na płycie z kt133 (bez A) zadziałał Duron 1Ghz "Morgan"
to _proszę o sprostowanie_ .

PeJot