Re: jaka plyta ? pod dwa procki

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Wed 03 Oct 2001 - 18:24:58 MET DST

Użytkownik Krzysztof Zielinski <zielinski_at_warszawa.home.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:953fa643.0110020511.26e1ce57_at_posting.google.com...
[...]
> Sorry ze wyciagam taki stary post, ale na stronie Tyana pisza "Support
> two Athlon MP processors" - to znaczy ze bierze zwykle Athlony i
> Durony czy nie ?

Oficjalnie wspiera Athlony MP (XP to ten sam procesor tylko ma
inną nazwę) ponieważ najlepiej się nadają do pracy w dual'u
(mają wbudowany hardware prefetch czyli operują "z wyprzedzeniem"
na pamięci). Inne procesory dedykowane do SMP jak Pentium 4 Xeon
(także zwykły P4) czy UltraSparc III mają tę użyteczną funkcję.

Chyba właśnie w recenzji poniżej widziałem nawet dwa
Durony pracujące na tej płycie w dual'u (chociaż były
wolniejsze.od jednego Athlona MP)

AMD 760MP & Athlon MP - Dual Processor Heaven
http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1483

P4 Xeon 1.7Ghz - King of the Highend ?
http://www.anandtech.com/cpu/index.html

PeJot