Re: Czy winda pojdzie z 1,5 GB RAM?

Autor: Yablon (yablon_at_wasko.pl)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 17:06:09 MET

bleys2000_at_hotmail.com napisał(a):

> Chodzilo o Win98SE lub ME, bo obie mam. NT nie chce, bo sa trudnosci w pracy z
> peryferiami (niektore skanery).

Taaak... to prawda. Tutaj bywaja klopoty.

> Pisalem: do obrobki grafiki.

sorki przeoczylem %-}

> Jak musze miec jednoczesnie otwartych kilka
> aplikacji typu Corel czy Adobe, a w kazdym pliki po 80 MB, to zaczyna sie
> chciec jak najwiecej pamieci:)
>
> Czyli podsumowujac Wasze odpowiedzi: teoretycznie jest to mozliwe po zabawie z
> Cachemanem? Wiec sprobowac warto:)

Tak, jednak to bedzie latanie windy :( Mysle jednak ze Win2000 albo XP
milo by Cie zaskoczylo. Obsluga pamieci i wielozadaniowosc jest tam o
wiele lepiej zorganizowana. A widze ze z obu rzeczy korzystasz. Wybor
nalezy do Ciebie.

Pozdrawiam Yablon