Re: Czy winda pojdzie z 1,5 GB RAM?

Autor: bleys2000_at_hotmail.com
Data: Tue 30 Oct 2001 - 15:54:08 MET

> W przypadku Win95, 98, 98SE, ME beda klopoty (WinME - do 1GB ram) -->

Chodzilo o Win98SE lub ME, bo obie mam. NT nie chce, bo sa trudnosci w pracy z
peryferiami (niektore skanery).

> Do czego Ci tyle ramu, chyba nie do gier bo roznicy miedzy 512MB a 1,5
> GB nie zauwazysz.

Pisalem: do obrobki grafiki. Jak musze miec jednoczesnie otwartych kilka
aplikacji typu Corel czy Adobe, a w kazdym pliki po 80 MB, to zaczyna sie
chciec jak najwiecej pamieci:)

Czyli podsumowujac Wasze odpowiedzi: teoretycznie jest to mozliwe po zabawie z
Cachemanem? Wiec sprobowac warto:)
Dzieki i pozdrawiam

Bleys