Odp: Uwaga na ECS K75SA !!!

Autor: JaceK (pcjack_at_polbox.com)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 13:25:06 MET

Użytkownik ubiz <ubiz_at_hoga.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:v55ttt8go6s02u8cqvln71j2vjsjk0a8fm_at_4ax.com...
> Cholera, najpierw pialiście peany pod adresem tej płyty na tej grupie,
> a kiedy kupiłem, to wybrzydzacie. Nieładnie...

Bo w sumie to nie jest zla plyta. Ma bardzo dobre parametry i jest w miare
stabilna i bezawaryjna. Nalezy tylko dokladnie przemyslec, co sie chce miec-
jak chcesz szybki samochod, to raczej nie kupisz poldka, mimo zachwalan
producenta. Tu jest tak samo- ECS to nie coupe, nie
podkrecisz...Overclocking to jakby technologia kosmiczna- liczy sie kazdy
procent stabilnosci i inne tam bzdetki. A to, ze tanie plyty maja to "w
opcji"- coz, jesli jeszcze sie ludzie na to nabieraja...Widac warto.

-
Jacek Kuna