Qrwica z CompaQiem (dźwięk w Win98SE)

Autor: Toper (toperek_at_interia.pl)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 13:26:14 MET

Mam w pracy Compaqa Deskpro. Procesor Celeron 466, płyta chyba na I810.
Dzwięk jakiś Sound Max na płycie (czy to jest w chipset wbudowane bo na
stronach Intela nic nie ma?).
No i po zainstalowaniu na rzeczonym kompie Win98SE po pewnym losowym czasie
przestaje działać dzwięk. Wyglada to tak jakby ktoś wtyczkę wyjął, ale
problem jest raczej programowy. Czasami po uruchomieniu Outlook Expresa,
czasasmi przy eksploracji sieci, nie ma reguły niestety.
Nic się nie przegrzewa, czasami gra 1 minutę, a czasami 10, bez jakiejś
specjalnej reguły.

Pomóżcie, bo już mnie ciężka cholera bierze!

Pozdrwiam
Toper