Re: Jak wywalić Boot Menagera Windows 2000

Autor: ubiz (ubiz_at_hoga.pl)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 12:46:51 MET

Dnia 29 Oct 2001 11:22:10 +0100, <ramsiu_at_poczta.onet.pl> napisał(a):

>Jak wywalić Boot Menagera windowsowego ?
>
>Mam taką sytuację. Na jednym dysku zainstalowane:
>
>- Win 98
>- Win 2000 Prof
>- Win 2000 Ad. Ser.
>- Linux
>
>Na pierwszej partycji tam gdzie jest Win98, zainstalowany jest Boot Magic 6.
>Po zainstalowaniu Win2000 doinstalował się boot manager z windowsów. Sytuacja
>jest taka. Włączam komputer, włącza się Boot Magic, wskazuje Win98, włącza się
>boot menager z Win2000, wskazuje Windows, i wtedy starują Win98.
> [...]

Polecam XOSL Bootmanager (www.xosl.org). Ja mam Win98, ME, XP i
Linuksa Mandrake (prawdę mówiąc nie wiem po co). Tylko zainstaluj go
na małej (7 MB) partycji FAT16. Po instalacji jakiegoś systemu, np XP,
zanim nastąpi powtórne przeładowanie systemu odpala się system z
dyskietki, następnie instalator XOSL i wybiera się opcję RESTORE.
XOSL ma dodatkowo możliwość ukrywania partycji przed sobą (to bardzo
ważna cecha, zwłaszcza przy instalowaniu nowych systemów
operacyjnych).

Pozdrowienia

ubiz
<GG 1479574>