Re: problem z drukowaniem spod Dosa poprzez USB

Autor: Piotr Jóźwiak (topaudio_at_wp.pl)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 10:40:43 MET

> Jednak czasami musze wydrukowac cos
> z progamu Dosowego uruchamanego w œrodowisku Windows
> Przy prubie drukowania otrzymuje komunikta "Drukarka nie gotowa"
> Wiem, ze ten programik drukuje poprzez LPT1 (a u mnie komunikacja odbywa
> sie poprzez USB)
> Czy ktos z Szanownych grupowiczów rozwišzał może ten problem?

Witam

Jęźeli twój program potrafi drukować nie do LPT, a do pliku. To mogę pomóc.
Programik ten śledzi jakiś tam ustawiony folder na dysku np.( C:\Wydruki ),
program dosowy zapisuję wydruk w postaci pliku w tym katalogu np.
faktura.prn. Po pojawieniu się tego pliku w tym katalogu programik GDI.EXE
(408Kb) wysyła go na domyślną drykarką windows i po wydrukowaniu kasuje z
tego folderu.

Pozdrawiam
Piotr