problem z drukowaniem spod Dosa poprzez USB

Autor: Bartosz Wzorek (bartosz_at_op.home.pl)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 08:40:53 MET

Witam

Mam mały problemik z drukowaniem
Kupiłem kombajnik HP PSC 750 czyli drukarko skaner.
Drokaraka podłaczona jest z komputerem poprzez USB.
Problem tkwi w tym, iz ta drukara nie parcuje pod Dosem (vide USB)
Jednak czasami musze wydrukowac cos
z progamu Dosowego uruchamanego w œrodowisku Windows
Przy prubie drukowania otrzymuje komunikta "Drukarka nie gotowa"
Wiem, ze ten programik drukuje poprzez LPT1 (a u mnie komunikacja odbywa
sie poprzez USB)
Czy ktos z Szanownych grupowiczów rozwišzał może ten problem?

--
Pozdrawiam Sedecznie
Bartosz Wzorek