Re: Prawda o P4

Autor: Z. Sokolowski (soko_at_liwest.at)
Data: Mon 29 Oct 2001 - 19:46:18 MET

> Witam,
> Chcialbym poznac Wasze zdanie o P4...Zastanawia mnie czy te procki sa
> naprawde dobre, czy Intel schodzi na psy i zyje tylko dzieki opini i
> reklamie ?
> Gdzies widzialem test, na ktorym komp z P4 2 GHz byl wolniejszy o AMD 800
> Mhz...
> Jak to jest ?
> Ja zawsze bylem zwolnenikiem Intela,, ale teraz sie zastanawiam czy jednak
> nie warto zmienic swoich przyzwyczajen i przejsc na AMD ?
> co o tym sadzicie ?
>
> Pozdraiwam
> [...]
------------------------------

Czesc

    ja bylem dlugi czas zwolennikiem AMD , teraz mam P4 1,5 GHz i na AMD nie
zamienie.
Na pewno 800 MHz AMD nie jest szybszy od P4 .

Stabilniejszy jest na pewno P4.
I na pewno P4 jest bardziej cichszy w pracy ( ma b. duzy i wolnoobrotowy
2700-3200 obr/min wiatrak )
Inna sprawa - serwis i gwarancja , AMD robi problemy przy wymianie
uszkodzonych CPU - mamy we firmie
pismo od nich lacznie ze zdjeciami CPU , ktörych nie wymieniaja na
gwarancji.
Przy ok. swego czasu 40% do 60% AMD do Intel mielismy 30:1 wadliwych
procesoröw na niekorzysc AMD.
Obecnie 90% zamawianych we firmie PC to Pentium4 , kilka procent P3 i
reszta AMD - ta zmiana proporcji
sama möwi za siebie.

Zdzislaw