Re: Prawda o P4

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Mon 29 Oct 2001 - 16:36:38 MET

> Chcialbym poznac Wasze zdanie o P4...Zastanawia mnie czy te procki sa
> naprawde dobre, czy Intel schodzi na psy i zyje tylko dzieki opini i
> reklamie ?
> Gdzies widzialem test, na ktorym komp z P4 2 GHz byl wolniejszy o AMD 800
> Mhz...
> Jak to jest ?
> Ja zawsze bylem zwolnenikiem Intela,, ale teraz sie zastanawiam czy jednak
> nie warto zmienic swoich przyzwyczajen i przejsc na AMD ?

Ja jestem zwolennikiem AMD, ale nie wydaje mi się żeby Athlon 800
mógł być szybszy od P4 2000. Athlon XP 1800+ to jak najbardziej,
nie da szans P4. Ale czy wybierzesz AMD, czy Intela to raczej
wszystko jedno. W domowych zastosowaniach te parę sekund, czy
nawet minut nie ma specjalnie wielkiego znaczenia. Ważniejsza
jest stabilność systemu. Odpowiedniej jakości płyta główna,
właściwa konfiguracja i każdy komputer będzie działał jak należy.
Tak na AMD jak i na Intelu. A różnice wydajności między A XP 1800+
a P4 2000 są na tyle niewielkie, że nie warto się nimi przejmować.
I pamiętaj - w komputerze ważna jest każda śrubka, a nie tylko
procesor.

Wonder