Re: IBM czy SEAGATE ???

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Mon 29 Oct 2001 - 18:10:41 MET

Bastek - Friko zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> I dodatkowo, z tego co pamietam dotyczylo to dyskow wyprodukowanych w
> fabryce IBM'a na Wegrzech.

Za przeproszeniem do jasnej cholery wszyscy powtarzacie ten mit. Poczytaj prosze archiwum - o
dyskach IBMa - cala seria DTLA byla skopana laczenie z tymi wyprodukowanymi na Filipinach (w
ciagu tego miesiaca wrocily 3). Naprawde nie wiem skad sie wzielo przeswiadczenie ze chodzi
tylko o Wegierska fabryke IBMa. Sam mam DJNA made in Hungary sztuk 2 i chodza od lipca 99
bez zadnego problemu, czego o DTLA powiedziec nie moge - wrocil naszczescie IC35

--
 [marek.pierog]  mailto:usenet_at_marcoos.net
 otwarte --> http://providers.pl <--