Re: Monitor 17" .... czy ktoś słyszał ?

Autor: Donik (donik_at_sekretna.pl)
Data: Mon 29 Oct 2001 - 15:36:22 MET

Użytkownik "Olo" <hollow011_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> czy są dostępne monitory komputerowe, które dodatkowo posiadały by wejście
> RGB lub/i composit video?

RGB praktycznie wszystkie. Jeśli jednak biega Ci o podłączanie do sprzętu
video,
to praktycznie żaden :-(
Composite video- w praktyce żaden (b. nieliczne).

> najchętniej 17" na trinitronie ale cos mi sie wydaje że to inna
technologia
> cyfrowa/analogowa i stąd pewnie niemożliwe jest takie rozwiązanie.

Oj, wszystko ta technologia ;-)
Jeśli chodzi Ci o popularne określenia monitor analogowy/cyfrowy, to w
praktyce oznacza
to jedynie roznice w sterowaniu i korekcji obrazu. Tor sygnału jest taki
sam.
Obecnie prawie nie produkuje się monitorów komputerowych, które przenosiłyby
sygnał
15 kHz (telewizyjny), lecz od 31 kHz (VGA) w górę.
Jeśli mocno Ci zależy, szukaj starego Neca Multisync 3D lub Microviteca
(ewentualnie kup sobie tuner TV- wewnętrzny lub zewnętrzny).

--
Pozdrawiam,
                    Donik