Re: Jaki dysk za 500 zł

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Mon 29 Oct 2001 - 14:15:17 MET

> Testowales na dyskach tak samo zawansowanych technologicznie
> z taka sama iloscia pamieci cache oraz gestoscia zapisu,
> na identycznych konfiguracjach.

testowałem przy tych samych konfiguracjach. Dyski nie miały tych samych
parametrów (prócz wielkości oba 30GB IBM 7200 i Samsung 5400) i nie o to tu
chodzi. Chodzi o to, czy droższe dyski 7200 są zauważalnie szybsze od 5400.
Ja twierdzę, że są, jednak najbardziej dyskusyjna jest kwestia, czy komuś
jest to potrzebne. IMHO moim zdaniem do domowego użytku wystarczy zupełnie
5400.

> Roznice to widac przy obrabianiu duzych ilosci danych, a nie
> uruchamianiu programow :-)

przy uruchamianiu programów też widać różnice.

Pozdro. Seba