Re: SDI + napędy CD

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Mon 29 Oct 2001 - 11:10:15 MET

Użytkownik Krzysztof Zielinski <zielinski_at_warszawa.home.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9rgteb$7lg$1_at_news.tpi.pl...
> Zauważyłem niezłą ciekawostkę - konfiguracja wygląda tak - na jednym kanale
> IDE dwa dyski, na drugim DVD ROM i nagrywarka. Ja korzystam intensywnie z
> DVD ROM'u albo nagrywarki (np. nagrywanie) transfer na SDI staje zupełnie -
> płyta MSI K7 Turbo LE, Athlon 1.4 GHz.
> Oczywiście pracy dysków to się nie tyczy - ktoś ma jakiś pomysł dlaczego się
> tak dzieje ?

Może nie działają na dma.
Pozatym jeżeli dzieje się tak przy kopiowaniu
on-the-fly to dlatego bo podłączyłeś dvd i cdrw
na jednym kanale.

Możesz spróbować zrobić dyski masterami
na kanałach a dvd/cdrw slave' ami.

BTW Jaki masz system i via4in1.