Re: RAM w Win98

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Mon 29 Oct 2001 - 11:10:12 MET

Użytkownik (^.V.^) <amulet_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9rgk2o$pff$1_at_news.tpi.pl...

> A jest cos po Polsku ?
> W ogule moze jakas polska sciaga na temat optymalizacji duzej pamieci Ram
> dla Windows 98 ?
> Dla mnie to jedyny sensowny system dla domu, nie obciaza systemu a wszystko
> pod nim chodzi, sa nowe sterowniki a nowe okienka mnie juz nie pociagaja.

Ściągnij sobie program Cacheman (ostatnia wersja to 5.0 ale
wystarczą prostsze 3 lub 4)
http://plikoskop.internauci.pl

Nim zoptymalizujesz użycie pamięci w WIN9x.
np. ograniczysz cache dysku i system nie będzie bezsensu tworzył
większego pliku swap zamiast teoretycznie szybko zmniejszyć cache.

PeJot