Re: win XP, dwa CDROMy i PIO

Autor: Miron (miron2_at_kki.net.pl)
Data: Mon 29 Oct 2001 - 01:17:25 MET

Cze, moze to rozwiaze wasze problemy:
na http://www.cdrinfo.pl

Ukazał się update przeznaczony dla Windows XP, usuwający problemy, które
pojawiały się przy współpracy z niektórymi modelami nagrywarek.

Pzdr, Miron

Użytkownik Przemysław Augustyn <jadsadah_at_ondraszek.ds.polsl.gliwice.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ri368$rcc$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...