Re: stery do liva

Autor: Vegeta (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 28 Oct 2001 - 22:03:04 MET

"Krzysztof Oledzki" <ole_at_WytnijTo.hoth.jmg.com.pl> wrote in message

> A cos do strago SB dla win98? Bo mi wczoraj oko zbielalo
> jak zobaczylem u znajmego co dostal do swojego
> SB Live. Jak swojego kupowalem to bylo tylko LiveWare 1.0
> a LW3.0 z Internetu ma sie nijak do tego co jest na nowej
> plytce :) No a oczywiscie z moja karta te stery z plytki nie chca
> dzialac.

Mozesz sprobowac stery z tego linku co podalem, stery sa WDM wiec win98
powinien je lyknac (jest devldr16.exe). W tym archiwum jest wszystko czego
potrzebuje (Mixer i AudioHQ).
Na stronie http://www.newstown.dk/files/SB51.exe jest kolos 66MB, ktory
dziala (a wlasciwie dzialal bo go wywalilem) z moim "zwyklym" SB Live Value
(a nie jak wskazuje nazwa 5.1).

--
V.E.G.E.T.A.
Vigilant Electronic Galactic Exploration and Troubleshooting Android