Re: Jak "ugryźć spółdzielnię mieszkaniową"???

Autor: Tomek G. (tomek_at_best.of.pl)
Data: Sun 28 Oct 2001 - 21:53:17 MET

Użytkownik "Dominik" <domini3_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Jak "ugryzc spoldzielnie", tak aby zdobyc zgode od nich na zalegalizowanie
> sieci internetowej?
> Od wielu miesiecy staramy sie o zgode ze spoldzielni na polozenie kabli na
> blokach mieszkalnych, lecz niestety nic z tego nie wychodzi...
> Postawilismy sprawe przed faktem dokonanym, tzn. kable polozylismy juz bez
> ich zgody, lecz oni strasza nas teraz karami oraz wystosowali do nas pismo
> ktorym daja nam czas do konca miesiaca na zlikwidowanie sieci
internetowej.
> Moze macie jakies pomysly, rady na ten temat......

Najlepiej przeczekac sprawe. Bylem w bardzo podobnej sytuacji (był nawet
drobny upominek dla prezesa) ale i tak dali nam 1 miesiąc na zlikwidowanie
kabli. Odpukać (puk puk puk) ale jak do tej pory o wszystko przycichło.
Ze spoldzielnią się nie wygra. A to przecież my bulimy na ich (pewnie nie
małe) pensje, mam na myśli całą tą śmietankę z prezesem na czele.