Re: Pytanie o komunikat "Disk Boot sector is to be modified"

Autor: KRiZBi (krizbi_at_ANTYSPAMCUTITpoczta.fm)
Data: Sun 28 Oct 2001 - 19:43:40 MET

Dnia Sun, 28 Oct 2001 15:07:50 +0100, Tx napisał/a :

>Witam wszystkich!!!
>Mam pytanie: Co oznacza pojawiajacy sie przy wlaczania komputera komunikat:
>
>"!!! WARNING !!! Disk Boot sector is to be modified. Type "Y" to accept, any
>key to abort. Award Software, Int."

Coś próbuje zmodyfikować zawartość sektora startowego, jeśli chesz to
umożliwić naciśnij Y.

>Pojawilo sie to tak okolo zainstalowania Win ME, na 98Se. Na dodatek jak
>zobaczylem "Pierwszy kontroler IDE (podwojna kolejka fifo)" nie dziala
>poprawnie... Jesli ktos chce wiedziec co sie dzieje po nacisnieciu Y, to
>mowie ze nic (co byloby widoczne), bo juz raz mi sie przypadkiem zdarzylo.

Nie przejmuj się, to Windows :))) Pozwól mu na zapis, bo Windows
zapisuje sobie parę bajtów odnośnie parametrów dysku do MBRu zaraz po
instalacji.A ochrony bootsektora lepiej nie wyłączaj, może kiedyś się
przyda :)

pozdro

--
KRiZBi