Pytanie o komunikat "Disk Boot sector is to be modified"

Autor: Tx (zbyszek_domator_at_go2.pl)
Data: Sun 28 Oct 2001 - 15:07:50 MET

Witam wszystkich!!!
Mam pytanie: Co oznacza pojawiajacy sie przy wlaczania komputera komunikat:

"!!! WARNING !!! Disk Boot sector is to be modified. Type "Y" to accept, any
key to abort. Award Software, Int."

Pojawilo sie to tak okolo zainstalowania Win ME, na 98Se. Na dodatek jak
zobaczylem "Pierwszy kontroler IDE (podwojna kolejka fifo)" nie dziala
poprawnie... Jesli ktos chce wiedziec co sie dzieje po nacisnieciu Y, to
mowie ze nic (co byloby widoczne), bo juz raz mi sie przypadkiem zdarzylo.

Z gory dziekuje za pomoc
Tomek
t_o_m_e_k_at_go2.pl