Re: cyfrowe połączenie cd i karty dźwiękowej

Autor: Robert P. (loreena_at_obywatel.pl)
Data: Sun 28 Oct 2001 - 19:15:49 MET

Użytkownik "wujek" <pudell_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> witam
> jakie karty dźwiękowe posiadają wejście cyfrowe umożliwiające połączenie z
> cdkiem? ponieważ mój sb awe 64 gold posiada SPDIF ale out. (jak
najtańsza -
> nie zależy mi na dźwięku 3d)
> dzięki
> pozdrawiam
> marcin

To o co pytasz , to nie jest cyfrowe wejscie SPDIF, ktore sluzy do
podlaczenia zrodla zewnetrznego, np. odtwarzacza CD od wiezy stereo.
Powinienes szukac karty, ktora ma wejscie cyfrowe audio wyprowadzone na
karcie w postaci gniazdka (niestety nie wiem jak sie nazywa ten standard).
W kazdym razie gniazdo o jakie Ci chodzi jest na plytce drukowanej karty
natomiast SPDIF jest na sledziu i nie pasuje do kabelka od karty dzwiekowej.
Ja mam bardzo dobra karte firmy Hoontech za ktora dalem 285 zl, nie wiem czy
to jest tanio, czy drogo, ocena nalezy do Ciebie, ale wydaje mi sie, ze
taniej nie znajdziesz.

Robert P.

P.S. polaczenie takie ma sens tylko w przypadku , jesli nie posiadasz wiezy
stereo i komputer jest jedynym urzadzeniem za pomoca ktorego sluchasz
muzyki z CDkow. Np. przy zgrywaniu muzyki z CD do formatu mp3, dzwiek jest
transmitowany cyfrowo tasma przez zlacze EIDE, wiec nic w takim przypadku
nie poprawisz