Re: Jak "ugryźć spółdzielnię mieszkaniową"???

Autor: Robert P. (loreena_at_obywatel.pl)
Data: Sun 28 Oct 2001 - 19:01:23 MET

Użytkownik "Dominik" <domini3_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Jak "ugryzc spoldzielnie", tak aby zdobyc zgode od nich na zalegalizowanie
> sieci internetowej?
> Od wielu miesiecy staramy sie o zgode ze spoldzielni na polozenie kabli na
> blokach mieszkalnych, lecz niestety nic z tego nie wychodzi...
> Postawilismy sprawe przed faktem dokonanym, tzn. kable polozylismy juz bez
> ich zgody, lecz oni strasza nas teraz karami oraz wystosowali do nas pismo
> ktorym daja nam czas do konca miesiaca na zlikwidowanie sieci
internetowej.
> Moze macie jakies pomysly, rady na ten temat......

> [...]

Z moich doswiadczen wynika, ze waszym bledem bylo zwracanie sie z tym do
spoldzileni. Wszytskie spoldzielnie w ktorych dziala kablowka maja "tajny
pakt"
na nieudzileanie zgody na tzw. sieci osiedlowe. Inna sprawa, ze jeszcze nie
lyszalem o zadnej kablowce w promieniu 400 km od Szczecina, gdzie mieszkam,
ktora
swiadczy uslugi dostepu do internetu. Mysle, ze najlepsze rozwiazanie to
polozyc siec bez zgody, tylko odpowiedni ja zamaskowac. Pomiedzy pietrami
prowadzic
kominem wentylacujnym, w poziomie np. pod parapetami, mozna tez w piwnicy.

Robert P.