Odp: Jak "ugryźć spółdzielnię mieszkaniową"???

Autor: bolo (bolczerw_at_aurora.put.poznan.pl)
Data: Sun 28 Oct 2001 - 21:12:52 MET

> Od wielu miesiecy staramy sie o zgode ze spoldzielni na polozenie kabli na
> blokach mieszkalnych, lecz niestety nic z tego nie wychodzi...

zajrzyj do ustawy prawo telekomunikacyjne
jest tam zapis o tym ze nie wolno utrudniac odbioru uslug
telekomunikacyjnych
poza tym potrzebyjecie chyba zgode z min. telekomunikacji (czysta
formalnosc) opis wniosku jest w ww. ustawie ale nie chce mi sie jej czytac
jest na www.gov.pl czy jakos tak

pozdrawiam
bolo