Re: ABIT KT7 RAID i transfer

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Sun 28 Oct 2001 - 18:32:52 MET

> Na płycie z tematu transfer 1 GB z jednej partycji na drugą zajmuje ok 10
> minut. Wydaje mi się, że to o wiele za długo.
> Dysk Fujitsu 40 GB 5400, dwie równe partycje.
> BIOS oryginalny, płyta w wersji 1.1
> Błagam o pomoc, bo klient mnie zamarudzi na śmierć.

Faktyczne, trochę długo. U mnie kopiowanie między partycjami
pliku 1 GB trwa trochę poniżej 3 minut. Też na Abicie KT7-RAID.
Dysk jest podpięty pod kontroler HPT (UDMA 100). Dysk to Seagate
Barracuda ATA IV 60 GB 7200. BIOS najnowszy 4a. Sterownik do HPT
v2.0.1008. Kopiowanie przez Windows Commander pod Windows 2000.
Z partycji FAT32 na NTFS. Kopiowanie (w takich samych warunkach)
na drugi dysk (ATA66 5400 na drugim kanale HPT) trwa 15 sekund
dłużej. Wgraj najnowszy BIOS do płyty, zawiera on też bios do HPT.
Najnowsze sterowniki do RAID'a . VIA 4in1 oczywiście już dawno
zainstalowałeś(?). DMA też napewno włączyłeś. Nie wiem co więcej.

Wonder