Zapytanie - format pdf (adobe acrobat reader)

Autor: Sławomir S \(Pejsu\) (tv5_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 28 Oct 2001 - 18:08:00 MET

czesc

mam 2 pytania odnosnie formatu pdf (adobe acrobat reader):

1. Jakimi narzedziami tworzy sie pliki *.pdf. Chodzi mi o konkretny program.

2. Czy istnieje konwerter plików z formatu pdf do plików worda lub innych
plików tekstowych.
Niektore pliki Pdf sa zabezpieczone przed kopiowaniem i nie moge metoda
kopiuj /wklej przeniesc tekstu oraz rycin do innych aplikacji.
Jezeli ktos cos wie to bardzo prosze o informacje na priva

Z gory wielkie dzięki

--
tv5_at_poczta.onet.pl