! POMOCY !

Autor: Adamos (Adamos7_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 27 Oct 2001 - 18:11:03 MET DST

witam, problem lezy w pzregrywaniu plytek (gierek), mam Teac'a W516EB i jak
zrobie kopie gierki np. 3 cd commandosow i wiele innych, to gdy sprawdzam
czy sie dobrze wypalila tzn. kopiuje ja na twardziela wyskakuje blad w
odczycie (przewaznie jakiegos duzego pliku, ponad 100 MB), cd z ktorego
przegrywam kopiuje sie normalnie, uzywam Nero 5540 i sprawdzalem na roznych
predkosciach, niestety nic to nie dalo inni, koledzy kopiuja je bez
problemu, mozecie mi pomoc ?
czy bede musial isc do serwisu ?
pozdro