Re: czyszczenie elektroniki

Autor: Stanislaw Chmielarz (StaCH_at_seler.uniprojekt.com)
Data: Sun 28 Oct 2001 - 15:30:47 MET

In article <9rh2kg$3tf$2_at_news.tpi.pl> "Toltek" <toltek_at_wp.pl> writes:
>From: "Toltek" <toltek_at_wp.pl>
>Subject: Re: czyszczenie elektroniki
>Date: Sun, 28 Oct 2001 12:48:27 +0100

>powiedzial, ze bardzo czesto wystarczylo przeczyscic kosc BIODu (tylko
>nie spytalem czym). Jak juz bede ja czyscil to dobiore sie tez do innym
>newralgicznych elementow, a co:-)

Niedawno opisywalem swoje perypetie ze starszym sprzetem i uzywalem t6
Oscillin. Psikalem w sloty, w gniazda kabla IDE, w gniazdo klawiatury, w
gniazda pamieci i ROM karty graficznej (wieszala mi komputer) w zasadzie
nie psikalem tylko w sloty pamieci RAM i podstawke procesora. Po osuszeniu
cieplym powietrzem zlozylem sprzet i dziala. Bardzo ladnie wchodza wszystkie
wtyczki bo preparat ma rowniez wlasciwosci smarujace.

--
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz_at_uniprojekt.com