Re: czyszczenie elektroniki

Autor: Toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Sun 28 Oct 2001 - 12:48:27 MET

Buka <umka27_at_poczta.onet.pl> wypowiedział(a) się w następujący sposób:

> Najprosciej odkurzaczem ostroznie, np. postawic gdzies odkurzacz i
przy
> koncu rury miekkim pedzelkiem czyscic. Chyba ze oprocz kurzu masz
ciekawsze
> zabrudzenia...

Mam problem (czasami) ze wstawaniem mojej BF6 - znajomy z serwisu mi
powiedzial, ze bardzo czesto wystarczylo przeczyscic kosc BIODu (tylko
nie spytalem czym). Jak juz bede ja czyscil to dobiore sie tez do innym
newralgicznych elementow, a co:-)

--
Toltek,
z dolu dziekujacy.