Re: k7vza

Autor: amted (amted_at_poczta.fm)
Data: Sun 28 Oct 2001 - 11:22:57 MET

ja na pewno nie zmienialem biosa w sumie to jak poskladalem ten komp to
dzialalo ok do momentu jak monitor byl zasilany nie z kompa tylko z sieci
potem zawiozlem go do kuzyna a tam monitor jest do kompa podlaczony i
zaczelo sie wlasnie nie wylaczanie ): ja mam tez taka plyte i zmienialem
bios juz ze 2 razy nigdy nie bylo takiego problemu... dziwne to ale chyba
wyjdzie na to ze uderze do hurtownii z ognistym zapytaniem :)
dzieki za odpowiedz.
amted.