Re: k7vza

Autor: pole (pole__at_gmx.li)
Data: Sun 28 Oct 2001 - 09:32:23 MET

"amted" <amted_at_poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag
> witam
> mam taki problemik z plyta jak w tytule tzn powylaczeniu kompa wygasza sie
> monitor ale zeby wylaczyc kompa zupelnie trzeba przystrzymac 5s power na
> obudowie
> czy ktos moze wie co namieszalem w biosie albo w czym innym ze mam taki
nie
> za ciekawy efekt??
> amted.

mialem dokladnie ten sam problem z ta sama plyta. wczoraj wymienilem ja na
nowa. doadm tez, ze dokladnie taka sama plyta chodzi u mojego syna bez
jakichkolwiek problemow.
pozdrowienia
jurek

ps: nie wiem jak to jest u twojego chandlarza, ale moj plul sie przez 20
minut, ze zmienilem bios. jesli tez masz takiego szuje, a tez w ten sposob
probowales, to wgraj na wszelko wypadek stary.