Odp: Prolink GTS Pro - uszkodzony???

Autor: Bacarelli (elite_at_positive.net.pl)
Data: Wed 03 Oct 2001 - 13:25:58 MET DST

Użytkownik matti <matl_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9pefhf$lrs$1_at_news.tpi.pl...
> Witam
>
> Chcialbym prosic o pomoc w nastepujacej sprawie:
> Otoz zakupilem w dniu wczoranszym w/w karte i wszystko byloby OK gdyby nie
> jeden maly fakt ktory mnie zaniepokoil .
> Karta nie do konca poprawnie wyswietla jeden z testow 3dMarka 2001 -
Lobby -
> [...]
> oryginalne z XP , Det 12.41, Det 4. -na kazdych efekt mial miejsce ale w
> roznym natezeniu.
> Probowalem wylaczac i wlaczac obsluga AGPX4, AGPFastwrites, odtaktowywalem
> procesor
> -bez rezultatow.
> Prosze uzytkownikow i specow o opinie - czy powinienem ja reklamowac?
>
> Dzieki za wszelkie podpowiedzi
> matti
> matl_at_kki.net.pl
>
> Ps: czy 2800pkt w defaultowych ustawieniach 3dmarka to wynik na miare tej

3DMark 2001 jest do d.. u mnie na przyklad wogole demo nie chodzi bo pisze
ze nie potrafi sobie renderowac jakichs struktur tzw : "Into Surfaces" ale
wszystko inne chodzi normalnie.
Na drugim kompie po pierwszym tescie jest zawieszka chociaz demo chodzi
bezblednie.
Na trzecim z nowu wynik jest tak mierny mimo iz gry smigaja doskonale.
nie wiem czy w sklepie uwzglednia reklamacje. Podlacza ze dziala i swieci i
powiedza ze sprawna.